Dotazy online na: info@hooc.cz | Reklamace a odstoupení ZDE!
Reklamace a vrácení zboží
Další informace:
REKLAMACE ZBOŽÍ - POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ
Česká pošta
V případě, že je evidentní poškození balíku při předávání zásilky přepravcem, má zákazník právo odmítnout převzetí a uplatnit reklamaci přímo u přepravce při předání zásilky. Dodatečná reklamace je možná ve lhůtě do 48 hodin (2 pracovní dny) od převzetí zásilky. Kupující zásilku reklamuje na příslušné pobočce České pošty, která zásilku doručila. Reklamace může být přijata pouze v případě, že zákazník přinese zásilku kompletní včetně přepravního balení. Pracovník reklamace České pošty s kupujícím sepíše reklamační protokol. Kupující může reklamaci uplatnit na doručitele nebo odesílatele. V případě uplatnění reklamace na odesílatele přebírá odpovědnost za vyřízení reklamace odesílatel. Kupující má právo podle své volby na náhradu zásilky novou zásilkou za nezměněných podmínek, nebo na poskytnutí finanční náhrady do výše kupní ceny poškozeného zboží. Požadavek na odeslání náhradního zboží nebo finanční náhradu je nutné podložit fotodokumentací poškozeného zboží a naskenovaným reklamačním protokolem. Požadavek vyřizujeme nejpozději do následujícího pracovního dne ode dne doručení oznámení o reklamaci přepravy zásilky.
Zásilkovna.cz
V případě reklamace Zásilkovně použijte jejich formulář na https://www.zasilkovna.cz/reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14. DENNÍ LHŮTĚ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14. denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Dodržení 14denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
My jako prodávající si vyhrazujeme oprávnění odstoupit od kupní smlouvy z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží nebo nezaplacení ceny zboží ze strany kupujícího
NÁKUP NA IČO
Nákupem zboží na IČO přicházíte o všechny výhody než může využít běžný spotřebitel. Jsou to
- možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
- záruka 24 měsíců
- lhůta na vyřízení reklamace (30 dní)
Více informací http://www.applik.cz/2015/11/03/kupuji-jako-podnikatel-na-ic/
Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží je nutné přiložit informaci o odesílateli. (Jméno, příjmení, číslo objednávky, faktura "FAKTURA JE VŽDY SOUČÁSTÍ BALENÍ" )
Otázky a odpovědí na odstoupení a další informace na https://evropskyspotrebitel.cz/nakupy-online/caste-otazky-nakup-na-internetu/
V co nejkratším termínu (max. do 7 dnů) od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
UPOZORŇUJEME ŽE NA POZDĚJŠÍ ODSTOUPENÍ NEŽ-LI VE 14 DENNÍ LHŮTĚ NEBUDE BRÁN ZŘETEL. JE POVINNOSTÍ ZÁKAZNÍKA ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ ZKONTROLOVAT A JAKÉKOLI POCHYBNOSTI NÁM OZNÁMIT NA EMAIL