Reklamace

V případě, že Vámi objednané zboží bylo poškozeno, je nefunkční nebo je s ním jakýkoli problém a je třeba jej vyreklamovat 

1- Vyplňte protokol ZDE a zaškrtněte Reklamace, Poté vyplňte další údaje dle objednávky. Reklamace ani odstoupení telefonicky neřešíme.

2- Vrácený produkt zabalte.

3- Přiložte fakturu (je vždy součástí balení)

4- VYČKEJTE BUDEME VÁS KONTAKTOVAT (Bude Vám zaslán štítek pro vrácení zboži do našeho obchodu)
 

POKUD SE VÁM NEDAŘÍ VYPLNIT FORMULÁŘ MŮŽETE JEJ VYTISKNOUT A VYPLNIT RUČNĚ - KE  STAŽENÍ ZDE
V tomto případě nás kontaktujte na eobchody123@seznam.cz abychom Vám mohli zaslat štítek (Uveďte jméno a číslo objednávky)

NÁKUP NA IČO
Nákupem zboží na IČO přicházíte o všechny výhody než může využít běžný spotřebitel. Jsou to
- možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
- záruka 24 měsíců
- lhůta na vyřízení reklamace  (30 dní)
Více informací https://blog.shoptet.cz/reklamace-mezi-podnikateli-ma-zaruku-zbozi-koupene-na-ic/

Adresa pro reklamace:
Bude Vám zaslán štítek prostřednictvím emailu, České pošty nebo Zásilkovny který nalepíte na balíček a odevzdáte přepravci.

V tomto případě hradíme poštovné. Pro jiné nás kontaktujte na info@hooc.cz

Odeslat článek známému   Vytisknout